Bon Voyage

Snabbt upp och iväg blev det för kanske en timme sedan för mig då mamma skulle till Citygross! Jag ville hänga med så blev att slita på sig kläder och skynda mig till bilen. Skrev ett inlägg innan men hann inte ens publicera det då jag fick skynda mig iväg. Hur som helst hittade jag dels BLK. Water och även mitt favoritte som varit slutsålt överallt och ingenstans! Så lyckliga jag vart otroligt glad. Nu ska jag lyssna klart på Kissies och Peters Pod, enda Poden som jag faktiskt ska följa! Dels så tar dem upp ganska relevanta saker och dels så pratar dem som om det är jag och Dimitra xD Seriöst, tycker det låter som oss... Inte rösterna men sättet att resonera. 
 
Strax ska jag även fixa mig iordning, blev inte att träffa Cajsa då snuttan har ont i halsen och ska jobba ikväll. Påtal om jobb så sökte jag två styckna idag ! Produktiv man varit ju ;) Men hursom så ska jag träffa the one and only D på stan någongång vid fyra, sedan drar vi till ICA Maxi och vidare till lilla mysstället vid namn Vänge :) 
Tänker bjuda på lite bilder jag hittat på Camen med Dimitra :3 Hahahahahhahahah DÖDA MIG INTE D :* 
 
Kommentarer
Postat av: Adriana Aroose

hej, allt bra med dig? :)

2013-08-20 @ 17:07:32
URL: http://aaroose.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!