Även om jag vill och om jag tror att du är borta ur mitt liv.

Magdalena här! 
 
Det känns som att så fort jag ska skriva något så blir det så djupt, haha. Jag har så mycket åsikter och tankar hela tiden, har alltid något att säga typ. Men idag tänkte jag prata om kärlek, PUH tufft ämne. Genast så får man massor med känslor och tankar. Det här med kärlek är svårt, och olycklig kärlek tror jag att nästan alla har varit med om. Jag vet att komma över en person som man har varit tsm med inte är så jättelätt. Det svåraste är att gå vidare från den här personen! Därför tänker duktiga Magdalena ge lite fina prima tips. Börja med att radera alla bilder på han/hon eller bilder med er tsm. Det är skitjobbigt, men det kanske behövs för att du ska gå vidare! Jag vet att jag inte hade orkat titta på killen jag en gång gillade på mina bilder. Ta bort hans nummer! Ja om ni inte hade turen att ni fortfarande kunde vara vänner efter ni hade gjort slut. Annars kanske det blir att du ringer och gråter ut eller fylleringer. Du måste förstå att ni gick skilda vägar, och att det är över.
 
Slutligen ta bort honom från facebook, du vill inte se hans nya tjej eller honom på bilderna. Ja! Det är de tipsen jag har att ge. Men att avsluta förhållanden suger, det är inte lätt. Jag kan inte tänka mig det, skulle jag förlora killen jag beundrar och bryr mig starkt om så skulle jag gå sönder. Jag har aldrig varit så kär som jag är nu, går inte att tänka mig dagarna utan honom vid min sida. Jag är hans sötnöt, och han min finis det är så det ska vara! <3
 
Dimitra vet att jag egentligen har en vuxen själ, jag är barnslig ibland men jag är vuxen inombords det har jag berättat för henne också. Ja jag är 15 år gammal, men jag känner mig som 20 år, svårt att förklara. Det jag har gått igenom har skapat mig på ett sätt. Det är därför jag kommer så bra överens med vuxna haha, jag var typ bästis med lärarna på skolan, iaf Axel. 
 
Kärlek är något fint, och om en person gör dig lycklig oavsett vikt, ålder eller utseende så satsa! Ja ( byxmyndig ) ska du vara. ;) Nej men allvarligt följ dig själv, och ditt hjärta det är det finaste du kan göra. Kärlek är fint och man ska inte behöva skämmas för att berätta att den man är kär i ser ut på ett sätt eller så. Sånt spelar ingen roll när det kommer till kärlek! Så länge båda partnerna är bekväma med varandra. Det är det enda som ska behöva spela roll.  
 
Wiiiiee jag var så uttråkad idag, nu blev jag på bättre humör, jag har alltid sagt att jag aldrig vill ha barn. Kanske när jag är typ 30 hahah. Så kan jag ge kärlekstips till mitt barn. Åh... GOD bless LOVE! Hahah. Puss! <3 
 
Älskar dig min prins. <3 :D 
 
Älskar dig min prinsessa. <3 
Vem är den bästa killen du vet då? :D <3 ... Hahah men älskling du är tvåa! Michael kommer alltid vara min etta.
 
<3. 
Kommentarer
Postat av: wizard

Gillar du också MJ!?! :D

Svar: Maggi ÄLSKAR Mj! // Dimitra :)
Elizaveta Komarova

2013-08-08 @ 21:30:32

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!