All the club is jumping, Get Up

Godmorgon ! 
Har precis klivit upp faktiskt och äter just nu mina nya favoritflingor som är nougatpuffar! Asgott ! Mjölkdelen är jag inte så förtjust i så har liiiite mjölk. Har precis klätt på mig också, en tisha och jeans, fucking 15 (!!!!!!) grader ute just nu. Så länge jag kan minnas har jag knappt varit uppe så tidigt på lovet men det ju bra, lite över förväntan faktiskt. Lyssnar just nu även på Justins "Out of town girl" och tänker på massa kring PLL, haha. 
 
Som jag sa igår blir det förmodligen dra och simma idag då jag inte rörde på mig igår och inte kommer röra på mig imorgon då jag ska till Västerås och träffa Emma ! Sen i helgen tänker jag vara med Dimitra då det är enda helgen under sista veckorna av lovet jag kan ses, då nästa vecka spenderas på bröllop och veckan efter är det helgen innan skolstart.
 
But yeah, vi får höras senare :* 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!