10 bästa apparna till iPhone

 
Enligt mig, just nu, är dessa appar dem bästa, inte i rankordning dock.
1. WeHeartIT innehåller massvis med inspirationsbilder på allt möjligt, lätt att skriva in ett sökord och få fram massvis med bilder.
2. Tumblr är även det en inspirationskälla för mig, reblogga, likea eller bara skrolla igenom, man hittar alltid något som passar ens personlighet.
3. Instagram, behöver jag säga mycket? Fota, redigera och posta så alla dina vänner (och andra följare) får se vad du har för dig!
4. Musik, nu tänker många "varför inte spotify?" men det ska jag skaffa i höst, tills dess gäller iTunes->Musik.
5. Snapchat använder jag mest för att fåna mig med mina vänner. Grimaser och berätta vad jag gör eller i princip vad som helst i max 10 sekunder.
6. blogg.se appen använder jag inte bara för att uppdatera bloggen utan även för att läsa andra bloggar via mobilen.
7. Messenger är en tilläggsapp till Facebook och den fungerar som meddelandekorg fast separat istället för att behöva gå in på Facebook varje gång.
8. Viber använder jag enbart med Dimitra för att smsa och skicka bilder på snabbaste sätt 
9. ShapeUp har jag använt till och från sedan 2011 för att hålla koll på kost och träning
10. RunKeeper använder jag när jag är ute o motionerar (springer, cyklar eller bara går) för att hålla koll på tid, distans och även medelvärden. 
 
Jag vet inte säkert om ALLA appar finns till Android (musik finns i alla men ser olika ut) men har för mig att alla gör det. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!