What happened to the reality

Godmorgon :)
Jag känner mig inte helt bra idag, både fysiskt och psykiskt... Och jag är ganska trött också men det är en annan femma! Ikväll är det KU och sen efter det åker jag väl bara hem och sover, var riktigt pepp på skolan igår för att det var kort dag så nu sitter jag och intalar mig att denna dag också är kort för att jag ska ha det bra :3 knäpp man kan vara!
Nu väntar dock en dubbellektion i matte vilket inte riktigt är lika pepp.
Jag bloggar helt enkelt när jag har tid :)<3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!