She's not afraid !

Hej bloggen ! 
Fina läsare jag har som fortfarande kikar in fast jag knappt bloggar! Blir så otroligt glad! 
Känner inte direkt att jag har någon inspiration till att blogga men ska försöka grubbla på något jag kan börja med regelbundet ! 
Idag började skolan, ganska okej start om jag ska vara ärlig, men blir lite sur över att jag har matteprov imorgon! Är inte direkt taggad på att spendera kvällen framför en mattebok men man blir ju illa tvungen :) 
Nu har vi Webbutveckling, dubbellektion. Ska lära oss att förbättra sidor med hjälp av SEO (Searching engine Optimization) men jag fattar inte ett skit av det så jag sitter istället och grubblar över grejer till bloggen. Egentligen skulle SEO vara bra just för att förbättra möjligheten till att fler läsare hittar hit men det orkar jag inte :P
Och jag blir ju så jävla arg över att jag inte förstår, för jag vill kunna förstå men hjärnan orkar inte ta upp information! Har kanske även ett tyskaprov att göra imorgon så idag när jag kommer hem ska jag plugga! Måste även fixa ner ny musik till mobilen men det är det jag prioriterar sist i nuläget! 
Vi hörs senare, när jag har pluggat ikväll ;) 
Ska bomba er med låtar nu :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!