Just fly, fly with me

Godmorgon!
Igår vart ju dagen lite för mycket. Hände egentligen inget speciellt utan vi pratade bara och det fick mig att riva upp lite gamla grejer vilket kanske inte var det bästa.
Kom hem från KU och hängde med bror, kusin och mamma framför TVn, fick en whisky/cola cocktail att smaka men tog mig en timme att få i mig ett halvt glas. Gott var det, kan inte säga något annat, men jag vet inte kändes inte bra.
Känns så himla skönt med sovmorgon på torsdagar just för att KU ligger kvällen innan <3 så nu ska jag ta och kliva upp, fixa mig i ordning och röra mig mot skolan. Inte alls sugen men jag måste... ._.
Jag skriver kanske under dagen men med tanke på mitt mående så tror jag inte det blir så mycket.

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!