Don't step on my kangaroo

 
Hey världen! Idag är jag någorlunda återhämtad efter måndagens konsert. Helt sjuk hur mycket adrenalin man fick när man var där! Det var otroligt kul och även fast Justin klev på vid 21 så var det värt 3 timmar väntan inomhus. Träffade en skön tjej vid namn Patricia som var barnvakt till en tjej på 12 år :) Vi hade det otroligt kul och det tror jag alla hade. The Fooo, förbandet, dem fick en peppad men jag tycker det kunde gått på senare så att man inte stod där, lyssnade på dem och fick stå och vänta på Justin i en timme till ! 
Träffade ju även Bella vilket var underbart, träffar henne igen om typ 61 dag och då kommer vi spendera nästan 2 veckor med varandra! Kommer så berätta mer om konserten och även betygssätta den, dock kommer jag låna bilder från folk då mina blev suddiga och sånt.. Trots att jag stod längst fram så är iPhonens kamera cp så man knappt ser något. 
Nu har jag min andra mattelektion och sedan ska vi se på projektmässan skolan håller, vi hörs :) 
 
Fint att den är sne, men här är jag och älsklingen typ 30 minuter innan Justin kom ut :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!