Winners of this year VMA

Video of the Year
Katy Perry, "Wide Awake"
Gotye, "Somebody That I Used To Know"
Rihanna, "We Found Love"
Drake feat. Rihanna, "Take Care"
M.I.A., "Bad Girls"

Best New Artist
Fun. feat. Janelle Monae, "We Are Young"
Carly Rae Jepsen, "Call Me Maybe"
Frank Ocean, "Swim Good"
One Direction, "What Makes You Beautiful"
The Wanted, "Glad You Came"

Best Hip-Hop Video
Childish Gambino, "Heartbeat"
Drake feat. Lil Wayne, "HYFR"
Kanye West feat. Pusha T, Big Sean & 2 Chainz, "Mercy"
Watch the Throne, "Paris"
Nicki Minaj feat. 2 Chainz, "Beez in the Trap"

Best Male Video
Justin Bieber, "Boyfriend"
Frank Ocean, "Swim Good"
Drake feat. Rihanna, "Take Care"
Chris Brown, "Turn Up the Music"
Usher, "Climax"

Best Female Video
Rihanna, "We Found Love"
Katy Perry, "Part of Me"
Beyoncé, "Love on Top"
Nicki Minaj, "Starships"
Selena Gomez & The Scene, "Love You Like a Love Song"

Best Pop Video
One Direction, "What Makes You Beautiful"
Fun. feat. Janelle Monae, "We Are Young"
Rihanna, "We Found Love"
Justin Bieber, "Boyfriend"
Maroon 5 feat. Wiz Khalifa, "Payphone"

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!