Webshop...

Tja! 
Borde egentligen sitta och plugga matte dock orkar jag ingenting just nu så sitter och chattar med lilsis (Bella) och lyssnar på musik samtidigt som jag surfar runt efter grejer jag behöver på nätet ;) 
Nu tänker ni "Hon fick lön och nu ska hon slösa allt" men nej! Jag ska slösa en del ja, men inte ALLT, vissa pengar ska jag lägga undan till bla körkort :) Sen ska jag även leta extrajobb när jag orkar, kan vara bra med extra cash $. 
Vill träffa människor, men vissa bor bara för långt bort och andra har väl inte tid i guess. Men jag vet att ni finns där precis som jag alltid finns för er <3 
Nä skitsamma nu ska jag fanimig ta o spela gitarr ;) PUSS 
Bild: Kulturnatten 2012
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!