We will, we will rock you !

Okej jag kanske borde blogga... Iaf lite... 
Bloggade inget bra i helgen men den har vart så sjukt kul så får väl bomba allt i dethär inlägget... 
 
Fredag: Hade skola, på idrotten glömde jag kläder så jag + ett gäng fick stegräknare och gick till IKEA och latcha, kom upp i ca 5000 steg men tappade räknaren i marken så den nollställdes -.- Blev sjukt irriterad att sånt alltid händer mig men vi gick iaf tillbaka till skolan och fick sluta vid 14 :) Åkte hem, fixade mig sen drog jag ner mot stan och träffade Anna, hängde runt lite sen satt vi oss på Uppsala Nya Café (vid macoteket) och drack cola och pratade i väntan på Emma. Sen rörde vi oss mot Tacobar där vi åt och pratade en bra bit in på kvällen. Senare gick vi till McDonalds för glass men vi fick även gratis glas som vi krossade på Centralen innan alla rörde sig hemåt förutom jag som åkte med Anna för att spendera natten hos dem. Längesedan jag var i det huset alltså! Vi hade en trevlig kväll/natt med energidricka, godis, skype med Bella och allmänt prat med bla hennes mamma. Kvällen avslutades framför Eclipse för att sedan röra sig mot sängarna och dö långsamt. 
 
Lördag: Klev upp runt 11 och fixade oss lite snabbt för att sedan röra oss mot Gränby C där vi åt en brunch på Burger King, blev en Crispy chicken för mig och även en Bkool som jag doppade pommes i ;) Jag tycker det är sjukt gott! Sen fortsatte vi iaf vår shopping och jag fick med mig ett par jeans i blekt lila från Gina sedan hittade jag även en grymt söt topp på H&M (som förövrigt har byggt om!) som jag ska köpa såfort jag får bidraget ;) Så gick vi runt där ett tag, sen ringde jag pappa som plockade upp oss en halvtimme senare, vi köpte under tiden mumsigt från Naked Juice Bar, för mig blev det en Coco Sunshine Large utan banan och fick 50% på den så den bara gick på 24 kr!  SJUKT! Skjussade iaf hem Anna och åkte hem. Satt mig vid datorn ett tag sen ringde Bella upp på skype så vi snacka i 2 timmar och showade varandra våra skillz på gitarr! Började känna mig krasslig mot kvällen så fick dricka någon förkylningslindrande grej. 
 
Söndag (idag): Väcktes runt 11:30 av mamma som sa att jag hade 30 minuter på mig om jag skulle med till IKEA och handla, så blev att skynda upp och dra på jeans, linne, tjocktröja och halsduk och åka till IKEA, blev att dra runt där en stund sen blev det lunch: kycklingfilé, pommes och Beasås ;) Sen blev man hämtad av pappa och Daniboi, en snabb sväng in på MAX för att köpa en maxbox till lillkillen och sen hem och här ligger jag nu, frusen och trött i sängen. Fryser fan även fast jag har värmemadrassen på... Ska förövrigt göra om i rummet idag ^^ Har fan världens trötthet i kroppen och ont i halsen :O Det känns inte alls bra därav jag är nerbäddad, ska nog ta mig upp om en timme eller något, ni får sålänge nöja er med att jag har så "dålig" bloggning. Kommer SJÄLVKLART blogga mer ikväll :) <3 
 
Två bilder från fredag ^^ Har en massa fler som jag kanske lägger upp, om de är bloggbara ;)
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!