We are young

Hur länge har du bloggat?
På denhär bloggen sen december 2011 med uppehåll. Sen har jag bloggar massor sen hösten 2009 på olika bloggar

Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut innan du själv började blogga?
Att de var personer som bara ville berätta om vad dom gjorde om dagarna och visa upp sina stilar

Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Den jag läst konstant varje dag sen 2008 är kenzas

Hur känner du nu inför dina allra första blogginlägg?
Skrattar åt dom jag har på denna blogg, de andra minns jag inte

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
10-12 bloggar som jag läser VARJE dag

Hur många av de bloggar du läser är dagboksbloggar och inte ämnesbloggar? Ingen är riktigt en ämnesblogg...

Nämn en bloggare som verkar vara väldigt, enormt jätteolik dig, vars blogg du tycker om? Kissie

Nämn en bloggare som verkar lik dig, vars blogg du tycker om?
Lik mig..? Hofh eller någon annan av tjejerna i kick back pack^^

Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Fråga dem ;)

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det hoppas jag verkligen !

Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg? Nja inte riktigt... Finns grejer man vill slänga ur sig ibland men kommer på att man inte kan.

Nämn några saker som du aldrig bloggar om och anledningen?
Politik- är inte politisk av mig så jag tar aldrig upp det.


I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse? Bekräftelse vet jag inte... Däremot uppmärksamhet

Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Absolut men bara ytligt

Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Ja, när jag bloggade för overpower. men vill träffa några läsare härifrån också ;)

Kan det vara ”skadligt” att blogga?
Beror på, om man skriver av sig inför publik så kan folk vända det mot en, men gör man det för nöjesskull Och inte bryr sig om andras åsikter GO AHEAD!

Bloggar du om två år? i så fall: är ditt bloggande annorlunda då? Jag tror nog jag bloggar om två år, dock hoppas jag bli större innan dess ;)

Vad har bloggskrivandet betytt för dig? Få ut tankar i vissa fall och i vissa fall bara något positivt

Vad har bloggläsandet betytt för dig? Har fått en massa inspiration och bra ideér till olika saker

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!