SWAGGY

Nu är galan slut... Blev dock lite besviken men det var värt att se. ÄLSKADE Green Days och Alicia Keys framträdanden och början på galan, blev dock lite besvien på att Justin Bieber inte var med under galan som rykterna sa menmen... Vi har trotts allt EMA den 11 november att se fram emot ;) Dock tror jag inte JB kommer närvara då han kommer vara i full rulle med Believe Tour (vilket även kan vara anledningen till frånvaron idag) DOCK så ryktas det om att han ska vara HOST?! 
Hah... frånvaro... det lät som om han skolkade eller ngt xD Nej men nu ska jag koka nudlar till "frukost" så ska jag kolla på Abduction och plugga matte :) Har ett nytt test imorgon och även större prov nästa vecka ;) Vi lär ju höras innan jag drar till skolan så :) 
PUSS
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!