Stockholm here I am :)

Tja tja! 
Har anlänt i storstaden för ca 2 timmar sedan, hunnit äta och byta om. Spelade nyligen lite guitarrhero och nu sitter vi i köket och muppar oss, jag och min fina brorsson Mischa ^^ 
Nu sitter jag i skype med Bella och letar efter grejer som jag kommer behöva i skolan :D 
------
Okej jag är fett fail, har försökt skriva dethär inlägget sen 20:00 så det går ju sjukt bra för mig -.-
Satt iaf i skype med bella och bäddade sängen sen nu väntar jag på att snutte ska ladda ner skype till mobilen och logga in igen så kan vi fortsätta skypa :D Jag har inget bättre för mig när jag sitter i en soffa/säng och "barnvaktar" så att han ska sova...men skitungen vill ju fan inte... xD 
Jajajajajaja beslutsångest har man också, inte över samma grej dock för böt program idag i skolan så nu är jag sammare :D  Blubb blubb :3 
Imorgon får jag äntligen träffa min fina gnuu, ska ta en fika eller så på stan och bara prata lite, han och Miini fick trotts allt mig att se över mitt liv och se mina möjligheter :) jag älskar dessa två kottar och även Bella, Dimitra och Emma, personer som faktiskt betyder enormt! Jaja nu ska jag fortsätta lyssna på musik och  rolla med Bells :) <3
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!