SKAJP!

Tja! 
Kom hem från föräldrarmötet vid typ 8 och skypade med sis fram tills för typ en halvtimme sen :P 
Allmänt flumm man var alltså xD Sa helt random grejer, men det är väl så de är när man sitter o skypar när man är trött ^^ Världens gulligaste sis man "skaffat" xD menmen, lyckades att INTE berätta vad jag har för överraskning som jag skrev om i söndags, hoppas verkligen paketet kommer imorgon ! :P Vill verkligen skicka det till Bella så fort det går :O 
Jaja, nu ska jag bädda min säng och ta en dusch, fixade naglarna innan mötet men har sabbat de xD Blev bara svarta matta naglar... Så det slipper jag iaf göra det :) 
 
Ska på teater med klassen imorgon också, om det inte blir inställt igen -.- Heh... '
Jag ÄLSKAR att jag bloggar fedt mycket när jag är i skolan för att vi har möjligheterna under lektioner, sjukt bra ju ^^ Fortsätt gärna sprida vidare min blogg också skulle vara sjukt schysst :) <3 
Nu är jag aningen trött, ska göra det jag skrev ovan och sen bädda ner mig framför tv:n 
PUSS <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!