Kulturnatten 2012

Godmorgon! 
Sorry för ingen uppdatering igår men hade fullt upp! Mötte tjejerna (och Samuel) i stan runt 13-13:30 sen drog vi mot skroten för att vara med på Sarracenias spelning, inte riktigt min musiksmak men dom var skitduktiga annars! :) Sen drog vi tillbaka till stan med en skitgammal gratisbuss, kändes som om vi bodde på 60-talet eller ngt ^^ 
Gick runt lite på stan sen drog vi och käkade på donken (typ en cheeseburgare...) Sen blev det att gå runt lite på stan och bla kollade på dansare... Sen gick vi till Biotopia där vi tänkte vara kvar och bli målade till Zombies men det sket sig så vi drog tillbaka till stan och åt middag. Sen drog vi på Tornspel (riddare, hästar, eld , you name it) 
kollade på det sen blev det att röra sig hemåt (klockan var runt 22) 
Kom hem, bäddade åt Emma gick o la mig och rollade med Bella sen däckade jag vid 12:30 men vaknade vid 05:50 och kunde inte somna om .... Lyckades tillslut och nu har jag vaknat igen ;) 
 
Idag blir det förmodligen stan igen med Linn och Emma, sen blir det även att planera hur jag ska göra med mina lönepengar... för jag är skitsugen på att pierca naveln men vet inte om jag ska göra det i oktober eller january ... :O 
Sen vill jag ta kursen för att kunna börja övningsköra... och sen vill jag göra en massa annat också .... men vi får se hur det blir för nu tänker jag lägga mig igen och dö... sjukt trött fortfarande -.- 
 
PUSS
375849_138548479621131_1843202377_n_large
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!