Knas..

Vaknade för 2 timmar sen med ett ryck, kollade klockan och fick panik. Trodde jag var sen till skolan men kom på att det är lördag ^^
Ska börja fixa mig smått sen dra mig mot stan eller gränby, funderar att övertala pappa till gränby faktiskt ^^ ska förmodligen ha en lite provocerande outfit idag, nämligen en JB tröja ;) vissa går verkligen nuts över att jag gillar honom xC men jaja...
Ska skriva en shoppinglista nu sen blire att fixa sig och dra ;) Puss

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!