Just livin my life...

God fakking morgon!
Vaknade på rätt sida men en mening förstörde hela resten av min dag. Ni som kommer se mig idag kommer säkert undra varför jag kommer till skolan med solglasögon men det är bara mina ögon... Röda, trötta ögon.
Har matte och svenska idag, orkaaaa...
Jag vill bara försvinna så jag inte syns, inte förstör, inte är ivägen men det går inte och jag är inte självmordsbenägen tyvärr :/ Menmen, jag orkar inte heller låssas att jag mår bra längre, för det gör ja inte. End of story.

Till den bättre delen, jag tänker inte ta självmord, aldrig tänkt på det heller. Jag älskar mig själv (nu tänker ni EGO... Ja Förfan!) och jag älskar mina vänner och delar av min familj utöver allt annat på hela jorden. Jaja nu ska jag sluta och kliva på buss nr 2 mot skolan. KENT in My headphones and sis texting, good Day everyone ^^

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!