Jag är nästan som du

Du som jag när vi dansar, musik non stopp tillslut...:D
Godmorgon..
Det är sjukt kallt idag (och ja jag är riktigt köldkänslig) så ja drog på mig tjockare strumpbyxor, ett linne, min blåa tjocka jumpsuit, torgvantar och sitter på bussen och fryser :O
Jag ska i alla fall kliva av buss nr 1 alldeles strax och ta buss nr 2 mot skolan. Har programmering, matte och engelska idag ^^ dock är jag inte pepp Menmen.... Vi hörs senare sötisar <3
Btw så tog jag bilden nyss, en minisnigel jag nästan trampade på ;p

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!