I'm the best, fuck the rest ^^

Okej jag är bäst! Jag har nyss fixat med designen så nu är det bara headern kvar som Bella ska hjälpa mig med ^^ Sen har jag äntligen kunnat fixa med en av överraskningarna till Bella, den andra berättade jag om och den ska bli av innan året är slut iaf :) Om jag får det jag beställt på tisdag så kommer jag skicka iväg allt på onsdag så får Bella det i slutet av nästa vecka ^^ 
Dock så hatar jag posten.se just nu för jag kan inte kolla upp hur mycket frakt o sånt kommer gå på -.- 
menmen... 
Jag kollar på Snooki & Jwoww just nu och ska strax göra något... Jag vet dock inte vad :O 
Jag har iaf en skiss på vad jag tänker göra, pixelerar den och lägger till här under, även fakturan för saken kommer ligga nere här ;) 
Jag är inte ett dugg trött, kommer dock sova länge imorgon, måste även förbi gränby för att byta ett par sjukt snygga byxor, sen funderar jag på att köpa ett sjukt snyggt armband när studiebidraget kommer, annars tror jag att jag köpt de mesta ^^ 
Nu ska jag gå å lägga mig, dethär inlägget tog en halvtimme att skriva och då kan man garantera att man är trött ;) 
Godnatt 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!