HISS & DISS



1. GREEN DAY! Helt klart ett av de bästa banden ! Musiken kommer vara sjukt inne, alla dagar året runt, dessutom släpper de tre nya album varav det första släpps 25/9 
 
 
2. Ben & Jerry core dough-ble whammy okej Ben & Jerry hissas ALLTID hos mig men just denna var värd en egen rad under hiss! Sjukt god cookiedough glass med chokladglass och chokladsås. Gillar även caramel-sutra, har dock inte smakat på berry white men NU HISSAR JAG DOUGH-BLE WHAMMY!!!!
 
3. PIERCINGAR! Tycker det är sjukt snyggt! Specielt läpp, tunga och navel! Sjukt snyggt med killar som har läppiercing och passar i det också ^^ 
 
 
 
1.  DEN NYA ICA-LÅTEN! Fet diss till den, sjukt irriternade! Orkar inte 
 
2. Att allt blir MAINSTREAM! Liksom, dipdye och sånt! Jag blir irriterad, visst jag hade själv dipdye men sen började alla ha det och nu tycker jag det är sjukt fult! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!