Gästbloggning

Tråkig rubrik men så går det när man inte har nån inspiration.. :3
 
Ialla fall.. Mitt namn är Bella och jag tänkte gästblogga här hos Ello.
Vi är typ sis, eller ja hon betyder världen för mig så det är sjukt kul att få gästblogga här :P
 
Ialla fall.. Vi sitter här på skype och är sjukt osociala, haha! Nej men hon gör ju sin "överraskning" så jag sitter o photoshopar lite så länge :) + att hon får mig att titta på störda videos, kul kul..
 
Sorry för att detta blev typ världens tråkigaste inlägg men här kommer en söt bild ialla fall.. ♥
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!