And I say stay...

Tjatja! Har svenska lektion just nu, ska hålla ett kort föredrag om en halvtimme om mitt namn... Kanske lägger ut uppsatsen här någongång om ni orkar läsa det... Hehe.
Jag vettefan vad jag ska skriva på mina anteckningar men stödord måste jag ha hursomhelst.. Blir fan för mycket att komma ihåg annars :O 
Känns så mycket som jag måste ta upp men ändå inte, hoppas andra gruppen tar lång tid på sig så vi inte hinner. Får nästa tisag då ^^ 
Mår förövrigt bättre nu än vad jag gjorde imorse. Hade väl bara en mental breakdown som gjorde det extra pain. 
Åt lunch på Subway, blev så jäkla sugen på det så det blev en 15 cm chicken teriyaki med sweet onion sås, chocolate chip cookie och cola på det, bästa ju :) 
Gick den biten också, tänkte ta buss men tiderna passade inte så blev en motionsrunda på köpet och till min förvåning var allt närmare än jag trodde :O 
Ahja ska dö sakta men säkert nu efter att jag tjockat mig och så så känns livet complited ! ;D 
PUSS 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!