Wäääääää :'(

Jag sitter på bussen påväg till skolan just nu, är riktigt trött. Hade tur att jag dragit fram allt jag skulle ha på mig idag, orkade inte kliva upp så försov mig med typ 30 minuter och sedan blev det ner med sminket i väskan, på med kläder, springa till buss :3 duktig jag är, jag vet ;)
Idag har vi historia, samhälle (min första lektion som jag är med på) och tyska, där vi även skall ha förhör vilket jag lär sitta och träna inför under historian :)
Funderar även på om jag ska dra till stan efteråt, köpa Annas, Pappas och Linns presenter :) sedan blir det att dra till Balingsta där alla konfirmander från i somras ska träffas och bara umgås. Saknar de härliga gänget faktiskt !:)
Jaja nu ska jag kolla hur mycket pengar jag äger och sedan kliva av bussen och hänga mig själv för skolhelvetet :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!