MOWHAHAHAHAHAHAHAHA!

Okej! Nu är jag tillbaka :) 
Har ändrat designen smått på bloggen, är trotts allt halloween snart så har denhär nu :) Inte ändrat allt jag velat men då skulle jag behöva ändra jättemycket så jag orkade inte och kände att jag inte riktigt har tid för det så jag struntade i det :) 
Blev ändå en mer halloween design så ^^ 
Jag sitter just nu i mitt halvtomma rum, ska renoveras här tors-måndag och jag kommer inte vara här så jag kommer slippa vara med under tiden. 
Dagen har gått ut på att sätta på nya skalet på macen och sedan tömma rummet. Även rollat en massa med Sis och kollat tv :) Har även planerat lite grejer igår som jag kommer skriva på bloggen om när allt är 100% spikat :) 
Kommentera gärna designen så hörs vi senare :) Puss <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!