I used to...

Godmorgon!
Sitter helt jävla död på bussen. Sov inge bra inatt... Helt knas, jag låg fett bekvämt och allt men ändå så är jag död...
Ska strax byta buss så jag fortsätter på inlägget efter det
-----
Hah normal jag är va? Skriver inlägget hela morgonen och i slutändan är det bara ett skitinlägg ni får ... xD
Står och väntar på andra bussen som kommer om 10 minuter :) har helt knas kläder på mig idag också, sammetsleggings, linne och tjocktröja ^^
Vill stanna hemma egentligen men omöjligt att göra det idag känns de som, inte en minsta aning om varför jag tror att det är omöjligt när jag kan sjukanmäla mig men var för trött för att tänka så långt imorse... Nä men nu ska jag sluta blogga strunt och sova på bussen ;)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!