Housekeeper

När jag flyttar hemifrån kommer jag fan skaffa en hushållerska... Fan vad jobbigt det är att städa en lägenhet på 4 rum, 2 toalettter och kök... Köket är nog jobbigast, toaletterna enklast... Haha.. Ska förmodligen skajpa med Bella om en liiiiten stund samtidigt som jag fortsätter med mitt rum som ser ut som ett helvete xD KANSKE tar en före och en efter bild ^^ Jag brukar bli asstolt när jag städat mitt rum, vet fan inte vrf :O
Tvätten är i full fart, köket och lilla toan helt klara ^^ Somsagt mitt och arbetsrummet, hallen och stora toan kvar :) sen plugg till prov ;) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!