Heeeeey Sexy lady

Tja! 
Asså vet att jag inte har nån jävla bra ursäkt för att jag inte bloggar för egentligen skulle jag hinna om jag inte var för lat. 

Hur som helst kom jag hem från dansen för 40 minuter sen, har ätit lite tårta och druckit te.. Ska sortera mina kläder idag och lägga massa i tvätten för mamma åker på onsdag och då är det lika bra att allt är tvättat så slipper jag det senare ;) Dock kommer jag behöva stryka själv men det klarar jag, har ju till och med eget strykjärn och egen strykbräda i rummet :) 
Ska även sätta igång jersey shore på datorn och titta lite, fick en grym sida där alla säsoger finns ^^ Och för er som inte visste är det min favoritserie på TV ;) 
Jaja kommer blogga innan jag lägger mig också så vi hörs :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!