Call 911

Tja! Sitter just nu och lyssnar på ett sjukt samtal som kom in till 911 igår (?) med en 17årig kille som hade skjutit sin mamma och syster, fan 24 minuter långt, har lyssnat och tycker det är helt sjukt ... menmen finns människor till allt. 
Ska strax sätta igång ett avsnitt av Jersey Shore och sen blir det samhällskunskap med jobbigaste läraren :) 
Jag är jätttefrusen och trött idag, det är inte såååå bra eftersom jag behöver "klara" skoldagarna utan att dööö :P 
Jag funderar på om jag ska baka ikväll också  och även om jag ska skypa med Bella idag :) Det är riktigt kul att skypa med henne och även kul när båda sitter övertrötta och spelar gitarr. Hehe men ja nu ska jag koncentrera mig på Jersey, puss <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!