3 oktober 2012

Okej jag skrev detta tidsinställda morgoninlägg igår natt.... Jag hinner liksom aldrig blogga på mornarna så får bli ett tidsinställt...
Nu när detta inlägg publiceras lär jag precis ha fixat klart mig och är påväg till bilen för att bli skjussad till stan där jag kommer träffa min NYA(!) klass och gå på intressemässan ^^ jag tycker det kommer bli riktigt spännande att delta i "workshops" eller vad man ska kalla det :) 
Igårkväll så satt jag mig äntligen ner och skrev upp allt folk är skyldiga mig, bestämmde lite presenter och sånt, till bla Miini och Anna som båda fyller/fyllde år denna vecka! :) Sedan har jag även beställt lite grejer hem, och även en grej på kollaget nedan som jag KOMMER att beställa eller önska mig i julklapp, kan ni gissa vilken? ^^
Finns bara EN sida i hela Sverige där man kan beställa den och jag är så jäkla glad över det ;) 
Jaja nu orkar jag inte skriva mer, bloggar när jag är hemma eller något :)
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!