No life.. .

1. Hur gammal är du om fem år? 21  :O 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kommer förmodligen vara Elwira :) 
3. Hur lång är du? 176 cm exakt 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
5. Vem ringde du senast? Bella
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jag nickade "Jaja" "
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS FTW, nej men det beror på vem det är, men SMS helt klart!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? Tisdag kväll
11. Vilken ögonfärg har du? grön/blå
12. När vaknade du i dag? 8:00
13. Vilken är din favoritjulsång? Misteltoe helt klart :) 
14. Vilken är din favoritplats?  Framför datorn i sängen. 
15. Vilken plats föredrar du minst? ute i kylan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i en villa med havsutsikt i Hollywood Hills.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Konstiga ljud och jag trodde alltid att det var en clown under min säng...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En klasskompis som smög in i klassrummet utan att läraren märkte.
19. Hur stor är din säng? 120 :) 
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara och en stationär. 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan ;) 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett 
24. Vilka städer har du bott i? Uppsala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor! 
26. Är du social? Ibland för social...
27. Vilken är din favoritglass? B&J! 
28. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecaake
29. Tycker du om kinamat? Favoriten! 
30. Tycker du om kaffe? ÄLSKAR LATTE :D 
31. Vad dricker du till frukost? Vatten och kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? vänster!
33. Kan du spela poker? Klädpoker med mina regler OHJA! 
34. Tycker du om att mysa/kela? Beror på med vem, är det en mysig pöjk så jaa :D 
35. Är du en beroendemänniska? Nja det kan man inte påstå, har lätt att släppa saker och ting.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ähm... Ja :) 
37. Vill du ha barn? 2 styckna ;D 
38. Kan du några andra språk än svenska? skånska, ryska, engelska, tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yep
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på vart man är.
41. Vad spenderar du helst pengar på? det jag tycker är nödvändigt 
42. Äger du dyrbara smycken? några få, ja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jersey Shore och Project Runway Sverige
44. Kan du rulla med tungan? haha tänk för att jag kan det 
45. Vem är den roligaste människan du känner? det är nog ME, MYSELF and I
46. Sover du med gosedjur? Ja, haha...
47. Vad har du för ringsignal? piano riff på iPhone
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror fan inte det :O 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en penna 
50. Flirtar du mycket? Öhm... det händer väl ibland :) 
51. Kan du byta olja på bilen? Faktiskt så kan jag det :) 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? höhö nej :D 
53. Vilken var den senaste boken du läste? biebertime bloggen haha... 
54. Läser du dagstidningen? Kan hända...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte längre 
56. Dansar du i bilen? ALLTID, känner mig som värsta superstar ! 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit Rock :D 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  vene, typ ritar jämt och ständigt 
59. När var du i kyrkan senast? i söndags :) 
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? BJÖRN, Haha nej men Katta, fast hon räknades inte som en lärare
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en vecka eller något! 
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ähm... Ingen aning, känns som om folk gör både bra och dåliga saker för mig hela tiden... Men let's say BELLA <3 
63. Vad lyssnar du på just nu? Bella xD 
64. Har du varit med i tidningen? Yep, ni vet när man fyller år ? :P 
65. Vad är det konstigaste du ätit? Öhm... Äter knasiga grejer hela tiden :P 
66. Vem såg dig naken senast? Justin Bieber ! 
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå 
68. Hur imponerar man på dig? har du humor och är allmänt schysst så kan du räkna med att jag är imponerad.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? måste nog vara Bella ...
70. Har du någon piercing? En helix... ska skaffa navel eller tunga
71. Din största vinst? en resa :) 
72. Civiltillstånd? Snigel... haha
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? twitter, youtube, blogg , facebook, massa bloggar.
74. Är du fåfäng? Inte det minsta...
75. Ångrar du någonting du gjort? Ja mycket, men leave the past and live for today :) 
76. Hur gammal är din pappa? 58
77. Vilket är ditt drömjobb? Hemmafru... Just Kidding... nej men något är det väl...
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? lära mig sjunga, åka på språkresa, flytta hemifrån, skaffa pojkvän och hund osv...
79. Vad har du haft för husdjur? hund, katt, sköldpadda, fåglar, fiskar... Ja you name it :) 
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?  Jag älskar att äta glass med pommes på McDonalds, Jag är världens nördigaste person egentligen och jag hade MVG som omdömme i alla ämnen i 6:an. 
81. Svär du ofta? nejnej inte alls ! 
82. Sverige när det är som bäst? Under festivaler :) 
83. Kan du åka slalom? Hatar skidor
84. Vad har du ätit i dag? ähm... massor? 
85. Vad har du för utbildning? Jag är utbildad Konståkningstränarmedhjälpare ^^
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Min rumpa :D 
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen 
88. Vilken är din bästa egenskap? Kommer ihåg saker om jag ser dom som färgkombinationer...
89. Vilken är din sämsta egenskap? 
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ähm... Historia? 
91. Saknar du något? Att ha pojkvän och att ha hund
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? OM MAN FÅR TÅRTA JA :D Nej men klart det är viktigt! 
93. Vad gör dig ledsen? När jag inser att jag inte har råd med något jag verkligen vill ha... Som typ Maserati GrandCarbio MC 2012... JAG VILL HA THAT FREAKING CAR NOW! 
94. Vad gör dig glad? MUSIK, ALLA  TIDER PÅ DYGNET, ÅRET RUNT! 
95. Har du varit gift eller förlovad? Nope
96. Vad ska du göra i helgen? SOVA! 
97. Vad är det knasigaste du gjort? Fråga inte...
98. Vad har du för laster? SKOLAN!
99. Vem är din förebild? Justin Bieber, säg vad ni vill ! 
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? spela piano och gitarr :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!