You're born, you die, and in between you make a lot of mistakes.

Hittade rubriken på Dimitras blogg ^^
Sitter i skolan, trött som ett jävla as... Lunch om 10 minuter, kycklingschnizel med rostad potatis och någon sås.. Intressant jag vet :) 
Efter det har vi idrott men jag har glömt kläder så blir att sitta och titta på en bänk och titta på , men lika bra det... har ingen jävla ork xC 
Efter skolan blir det att hämta ut en grej sen blir det hem, packa, fixa mig och åka till Asal som fyller hela fucking 16 år :D Vi ska inte fira så värst... iaf inte i början av kvällen för vi ska på bio och se Breaking Dawn part 2 sen får vi se vad som händer efteråt :) 
Måste få i mig mat så fort som möjligt nu, annars svimmar jag... Inte ätit ngt idag än... Blöööö klockan måste skynda!!!! D: 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!