What a be-you-teful day <3

Hey alla människor <3
Frågestunden är över och jag har ett tiotal frågor som jag ska svara på (förmodligen i nästa inlägg)
Vaknade 10 men somnade om och vaknade 12:30 vilket var sjukt skönt och behövligt<3 mår mycket bättre nu men fortfarande helt jävla slemmig i lungorna och hostar :c
Sitter i badet nu, har precis vaxat mig och lite andra girly stuff :) idag fyller även min brorsdotter år, grattis till henne <3 ska iväg dit och fira henne ikväll, typ tårta och te ^^ eller nåt ...
Inte värsta kalaset då jag och hennes lillebror (Daniboi) är sjuka :(
När jag har fixat klart mig ska jag även pallra mig till Ica och hämta ut tre paket ;) visar dock inte upp innehållet för allt som är i de ska några läsare få <3 aka mina bästa vänner :3 <3
Tror även jag slänger upp en bild på hur jag ser ut också, innan jag drar :) kan va nice, ska även fixa nya låtar till phonen <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!