Svar från frågestund del 1 :)

Hinner inte svara på allt idag så svarar på en del bara :) nästa del kommer i helgen <3
 
1. Hur lång är du? 
Svar: 1,76 cm 
 
2. Vill du ha några tatueringar? (:
Svar: Ja, jag vill ha några styckna, En G-klav bakom höger öra, ett hjärta på väster fot, och mina barns namn på revbenen när jag blir äldre. 
 
3. Har du piercingar? Isåfall vart? 
Svar: Jag kommer pierca naveln i Februari förmodligen..  Vill även pierca tungan men det får vänta :) För tillfället har jag bara min helix i höger öra. 
4. Vad gör du om du inte får biljeter till BELIVETOUR? 
Svar: Nu är det väldigt liten chans att jag inte får biljetter.. Men om jag inte får så kommer jag förmodligen deppa ihop. Min största dröm ju, och min värld rasar om jag inte får se på Justin <3 
 
5. Vart vill du helst flytta?
Svar: Till att börja med kommer jag förmodligen flytta dit där jag bestämmer mig för att studera (Stockholm, England) Men kanske även stannar i Uppsala tills jag flyttar utomlands. Vill flytta till Los Angeles helst av allt :) 
 
6. Hur lång tid tar du på dig att sminka dig? <3 
Svar: Helt olika... Ibland sminkar jag mig inte alls.. Till skolan tar det som max en kvart och till fest mellan 10-30 minuter :) 
 
7. Har du några husdjur? Isåfall vad för djur? 
Svar: Nej för tillfället har jag inte något husdjur då min hund gick bort för 2 år sedan. Har haft katt, sköldpadda, fåglar, fiskar och hund. Funderar faktiskt på att skaffa hund igen i familjen, om vi inte gör det kommer jag köpa en när jag bor fast och själv. 
 
8. Vilken färg har din tandborste? 
Svar: Haha vilken knasig fråfga :3 Men jag har faktiskt två syckna ;) Kolla bilden :) 
 
 
9. Dina tio favoritlåtar?
Svar: Love me like you do, Fall in Session, Antidote, Don't you worry child, Cry me a river, Delirious, Don't judge me, Fa la la (Acapella), Zoom into me. 
 
10. Hur träffade du Bella? (:
Svar: Jadu... Jag och Bella träffades på gSm (gosupermodel.se) och började rolla där, sen böt vi nummer med varandra och la till varandra på facebook. Och där började det väl ;) 
 
11. Är du nöjd med ditt liv? 
Svar: Det är en tuff fråga att svara på, finns dagar då jag älskar det och dagar då jag hatar det. Men ja jag gillar mitt liv även om det kan vara ett rent helvete ibland 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!