Sleep tight my darling

Tjena mittbena! Här ligger jag och kollar på Twilight BD part 2 och hostar aset av mig ... Har vart så hela kvällen... 
men skitsamma.. .Kom iaf ut ur huset en sväng, skulle kolla matta till mitt rum, slutade med en ljusslinga till fönstret med "fallande" stjärnor och ett par nya gardiner... Börjar ordna sig härinne nu ^^ Ska kolla möbler.. vet inte riktigt vad jag vill ha.. Tror jag ska ha en ny garderob och min byrå kvar.. TV:n är upphängd på väggen sen en vecka tillbaka :) Osv ^^
Var ute med älskade bror och mamma :) Bror min är väldigt omtänksam och omsorgsfull när man är sjuk. T.ex. som idag åkte vi förbi MAX och han svängde in helt random och ba "Här" sen gav han mig en hundring "köp lökringar och dipp till mig sen får du köpa vad du vill för resten, det är du värd" 
Liksom en sån liten grej, att han vet att jag inte kan äta något och försöker få mig att äta.. Oavsett om det är bra mat eller skräpmat.. Han fick skäll av mamma men sa bara "hon måste äta.." och då flinade jag som värsta oskylldiga ungen men mat fick jag iaf i mig: En stor pommes och två cheddardippar :) 
Och mamma vart glad, att jag åt.. Åt som en galning igår "morgon" tror jag men inte ätit så mkt sen dess. 
 
Nog om det. Frågor trillar in titt som tätt och jag ler som fan, alltid kul :) Kommer nog bli ett antal frågor jag besvarar under fredagen :) Nu ska jag kolla klart på denna film och sedan byta till Never Say Never :) 
Min TV och allt ^^
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!