Shall I blog?

Godmorgon eller ja för mig är det fortfarande morgon <3
Vaknade för drygt en timme sedan, fixade mig och är nu påväg till skolan. Har fucking Tokio Hotel i lurarna, var ett stort fan av dom under 2009-2010 då jag mådde som värst och nu lyssnar jag på dom bara för att, lite kul faktiskt.. Inget större fan längre dock (:
Igår var kvällen underbar, underbart sällskap, underbar middag, underbar bowling, älskar folket på KU emellanåt. Alla är nästan som en liten familj :')
Igår var jag även väldigt känslig efter bowlingen, saknade Bella en massa, saknade sommaren och saknade honom, den honom som numera bara är en kompis. Så mycket man egentligen kan sakna, finns 10000 tals saker att sakna :/ men det ordnar sig <3
Idag under dagen kommer jag förmodligen inte blogga så mycket men ska försöka uppdatera ikväll lite :) puss <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!