RASS

Just because we can <3 
 
Och till er som undrar vilka dessa personer är.. Dom är personerna jag och Bella sen några dagar tillbaka rollar vardagligen om <3 Gjorde en så fin bild så var smått tvungen att lägga upp den. Och deras namn är skrivna med deras handstilar <3 
 
Vill inte blogga så mycket om själva rollet då det är kind of "privat" eller ett ställe att komma bort till men kortfattat så är Sydney tillsammans med Simon som är storebror till Alex som är tillsammans med Rob som i sin tur är Sydneys lillebror, hängde ni med där? ;) Haha... 
Och alla bilder är hittade på WEHEARTIT så vi vet absolut inte vilka personerna på bilderna är egentligen eller var i världen dom befinner sig ;D 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!