Q&A

Kärlek & relationer 
01. Ditt civilstånd? Singel 
02. Är du nöjd med det? Nej 
03. Vem kysste du senast? Kevin 
04. Har du varit kär på riktigt? yea
05. Har du varit ihop med någon du älskar? nja , på g 
06. Ditt längsta förhållande? ingen jävla aning
07. Ditt äldsta strul? 19
08. Ditt yngsta strul? 17 
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 16-23
10. Vad för sorts killar/tjejer faller du för? Den som får mig att falla...
11. När kysste du någon senast? Somras
12. När vill du skaffa barn? när jag har jobb och boende och stabilt förhållande
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Mh... Men länge sedan

Privat 
14. Vad är ditt andranamn? Mellannamn eller? Viktoria
15. Har du sårat någon med flit? Ja
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Blogg.se , Facebook, Bellas blogg.
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Mamma och bror 
18. Är du kär? yep
19. Vem bråkade du senast med? Bråka och bråka... Emma
20. Har du varit i slagsmål? Inte på ett år snart.  
21. Brukar du dricka alkohol? Har hänt någon gång.
22. Är du rökare? Nej. 
23. Snusar du? usch. 
24. Hur gammal är du? 16 
25. Har du bra självförtroende? beror på om jag känner för de 
26. Vem litar du på till 100%? Bella och Dimitra 
27. En snygg person? Zac Efron och Justin Bieber.. Annars han.
28. Vem smsa dig senast? Bella 
29. Vem smsa du senast? ^ 
30. Vem ringde dig senast? ^
31. Vem kramade du senast? Mamma 
32. Vem såg du senast? Mamma
33. Vem ser du upp till? Justin Bieber <3 
34. En person du skulle vilja se ut som? Mig själv, skulle dock vilja justera lite grejer 
35. En bra artist? Håkan Hellström 

Randomfrågor 
36. Vilken är din viktigaste ägodel? CowCow(mjukisdjur) och en ring jag fått av mamma 
37. Hur ser din drömkille ut? Gröna ögon... <3 
38. Är du homofob? Nej ! Homosexuella och Bisexuella ör fett coola :D 
39. Har du tandläkarskräck? Nej xD Ber fan inte ens om bedövning när tänder lagas
40. Hur många har varit otrogna med dig? tror inte någon har 
41. När var du senast i Stockholm? Nån vecka sedan 
42. Är du helsvensk? Inte alls svensk xD 
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Mm 
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Mitt mående 
45. Vad är du rädd för? Att förlora de som betyder mest för mig.. 
46. Är du lycklig? Ibland, ibland inte
47. Brukar du använda smycken? Yes 
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Tillit... 
49. Är du en djurvän? Nja... Hundvän.. Allergiker ;) 
50. Vad vill du bli i framtiden? Något framgångsrikt 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!