plans to give you hope and a future.

Jag vet inte vad jag fått för ryck... Suttit och bara bläddrat i bibeln sen typ nångång efter 00... Hittat fina texter och sedan googlat upp dessa på engelska... Fick nog rycket efter att Ryan Good twittrade "Jeremiah 29:10-11" var bara tvungen att läsa den eftersom den kunde kanske vara vis... Vilket är precis det den visade sig vara :) Här kommer den på både engelska och svenska, gillar den engelska versionen mer dock :3 
 
 
10 This is what the Lord says: “When seventy years are completed for Babylon, I will come to you and fulfill my good promise to bring you back to this place.11"For I know the plans I have for you,” declares the Lord, “plans to prosperyou and not to harm you, plans to give you hope and a future."


10 Ty så säger Herren: "Först när sjuttio år har gått för Babylonien skall jag ta mig an er och uppfylla mitt löfte att föra er tillbaka hit. 11 "Jag vet vilka avsikter jag har med er" säger Herren, "välgång, inte olycka, jag skall ge er en framtid och ett hopp."
 
Och jag som inte ens brukar läsa bibeln... Kanske något jag borde göra? :3 
Lite kvällstankar sådär, puss <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!