Im in love with you <3

I won't let these little things 
Slip, out of my mouth, 
But if it's true, 
It's you, it's you, 
They add up to, 
I'm in love with you, 
And all your little things


Känner att jag behöver skriva, bara skriva och skiter i vem som läser det här, orkar du inte behöver du inte... Det är bara lite kvällstankar. 
Varför ser aldrig en vuxen att ett barn ropar på hjälp? Varför fattar inte en vuxen att orden "Det ordnar sig" är jävla lögner? Det ordnar sig aldrig om man inte  lyssnar, förstår. 
Men samtidigt är livet en jävla sak man bara kastas in i, en jävligt bra sak.. En sak som utsätter dig för prövningar för att du ska kunna bevisa att du är stark! En till jävla sak jag inte förstår är hur en låt kan få en att gråta så pass mycket? Jag kan sitta och gråta till en låt i timmar, utan jävla anledning, bara släppa allt lös! 
Igår var inte heller något bra.. Tvingade mig själv göra något som jag hatar. Men direkt var jag tvungen att skriva till henne och den andra henne klarar inte av att vara så mot mig själv, vågar aldrig hålla saker inne längre, TVÅ personer får veta varje jävla snedsteg jag gör, dom var betydligt fler i början av året. Behövde minska på dessa... Blev så mycket som folk fick veta om mig, folk jag inte kände.
Bella sover nu... Borde också sova. Idag har varit extremt! Har varit sjukt glad, sjukt ledsen, sjukt arg, you name it... Har äntligen köpt mina biljetter till tåget, har insett att mina känslor är sjuka.. Att jag känner mig oälskad jämt. INTE BRA! Har varit en extrem bitch mot alla, skällde ut mamma, skrek på pappa, var extremt otrevlig mot bror.
Det här inlägget är bara mitt huvud som spökar, speciellt det som står i mitten. 
Jag är trött, jag borde inte ha tillgång till bloggen när jag är trött...
Godnatt
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!