100 ärliga svar

SENASTE:
1. Dryck: Fanta strawberry & kiwi
2. Telefonsamtalet: Mischa (brorsson)
3. SMS: Bella
4. Sång du lyssnade på: Horizons

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Varit kär: Ja 
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Lila
14. Vinrött

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: YES! 
16. Fått ditt hjärta krossat: Mh...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja 
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja 
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Absolut
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Eh ja
21. Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: När jag hade msn så hade jag träffat alla...
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 
24. Har du några husdjur?: Nej
25. Vill du ändra ditt namn: Nja... Bara ha HANS efternamn
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med vänner 
27. Vilken tid vaknade du idag: Elva
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov ... haha... 
29. Någonting som du längtar till: 2 januari 2013
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vrida tillbaka tiden och fixa alla misstag
32. Vad lyssnar du på just nu: Min brorsson som babblar strunt
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste packa och städa...

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Elizaveta Viktoria
37. Singel/upptagen: Singel 
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Bellmansskolan och Kunskapsskolan
41. Gymnasium: IT- gymnasiet
42. Högskola: Det får vi se
43. Hårfärg: guldbrunt / svart 
44. Långt eller kort: Någonstans där mittemellan
45. Längd: 1.76
46. Vad gillar du hos dig själv: personligheten
47. Piercing: Helix 
48. Tatuering: Nej inte ännu
49. Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
51. Operation: när jag var 3 år
52. Piercing: Helix
53. Tatueringen: Ingen än 
54. Bästa vän: Lilit 
55. Sport: Dans och Boxning
56. Husdjur: Katt
57. Vaccination du minns:  Öhm försöker förtränga allt... 
58. Konsert: Tokio Hotel (första utan vuxna..) 
60. Alkohol du drack: Öl och Champagne

JUST NU:
61. Äter du: Nej
62. Dricker du: Nej
63. Är du på väg att: Meessa bella <3 
64. Lyssnar du på: Brorssonen still... 
65. Väntar du på: Att jag ska bli klar med dethär och bella loggar in på skype 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: med HONOM.
68. Karriär i åtanke: Något... Hade tänkt läkare... 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Jag dör för kramar blandade med lätta pussar 
71. Kortare eller längre: Längre 
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Både och i en bra blandning. 
74. Snygg mage eller snygga armar: BÅDA! 
75. Tatueringar eller piercingar: Piercingar 
76. Känslig eller inte: Lagom 
77. Ragg eller förhållande: Förhållande 
78. Bråkstake eller tveksam: Där emellan

HAR DU NÅGONSIN: 
79. Kysst en främling: Tänk för att jag har det... 
80. Gjort något sjukt spontant: Ja 
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex: Nope 
83. Krossat någons hjärta: Ingen aning men jag tror det ... 
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja ...
85. Har du blivit arresterad: Yup
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.. gör det fortfarande

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: I vissa situationer 
90. Mirakel: Som fan.. 
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja
92. Himlen: Ja
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja
95. Änglar: Jag tror på skyddsänglar

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Nej 
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej 
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Bella, Mamma och mitt gosedjur
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja 
Kommentarer
Postat av: Isabella

Älskar dig gumman! <3

Svar: Puss <3
Elizaveta Komarova

2012-11-01 @ 20:57:52
URL: http://isabellasrum.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!