@Home

Idag när jag vaknade kunde jag knappt röra mig av smärtor i magen och huvudet så stannade hemma. Vart lagom sliten på lägret också men nu har jag haft en recover :) Jag har fortfarande ont men jag klarar mig :) Så ja, vad har jag gjort? Vaknade vid 11 igen efter att ha lagt mig 7:30, har legat i sängen sen dess med datorn och bloggat lite på JB BLOGGEN ! Jag kollar iaf nu på lyxfällan, ska snart städa mitt rum och fixa mig lite för jag orkar inte vara värsta shleeeetna bruden ;) Ska förmodligen tjata på Dimitra så hon fixar bilderna från lägret ut på FB så kan ni få se liite!
Sen kanske jag kan visa lite av de jag fick från konfan och berätta lite i allmänhet om min konfirmation :)
Asså i loooove this picture!
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!