BUSY!

Guuud idag var en grym dag, hade tyvärr ingen tid till bloggen men men .... Började med att jag vaknade vid 11 någongång och ringde mamma och typ tjatade om friterade nuggets och pommes, sen så klev jag upp och fixade mig smått + spelade piano, sen kom min ÛBERgulliga brorsson Daniel (daniBoi) till oss och var här. Vid 12:30 åkte jag och pappa till max och köpte det jag ville äta och sen till gränby där jag fick min första "lön" av pappa i form av ett par skinnConverse! :D Sedan blev jag skjussad till Friskis och Svettis där jag mötte en vän och vi gymmade i kanske 2 timmar, efter det tog jag bussen hem, solade solarium, gjorde pärlplattor med Sofia (brorsdotter) och jobbade. Kan kanske berätta senare vad mitt "jobb" går ut på men vi får se ;) Imorgon blir det iaf skola och sedan MAGDANS! :D Guuuud vad jag längtat! Nu blir det att lägga sig för jag är typ dödstrött och har skitont i musklerna!
Min säng? Eller hur var det?
Kommentarer
Postat av: Isabella

GISSA KÄNDIS KROPPARNA ÄR IGÅNG IGEN!

GÅ IN OCH GISSA SÅ VINNER DU LÄNKNING! ♥

Vad väntar du på, gissa nu! :)

2012-02-06 @ 17:40:30
URL: http://isabellasrum.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jo det är bra :D

vad gör du? ^^

2012-02-07 @ 18:50:29
URL: http://smnmode.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!