Why is everybody so serious?

Eftersom helgen är ganska så fullspäckad och julen är bakom hörnet så bloggar jag inte så värst mycket. Åkte ju även på någon sorts kräk skit häromdagen och igår spenderades på stan. Idag var jag och firade "lilla" Daniboy som fyllde hela 3 år idag, fatta att jag kände mig gammal idag när jag höll i tårtan och hjälpte honom blåsa ut ljusen ? :O 
Imorgon ska jag till stan, köpa det sista innan jul, byta ett par jeans i storlek och sedan bara åka hem, Mischa har dragit på sig en snuva och Dani kommer även hit imorgon.. Kanske även blir gränby, vi får se hur mycket jag pallar. Har mått lite till och från sen förrigår.... Tror hjärnan spökar lite innan jul nu, bara för att roa mig ._. 
 
Men hörs någongång snart antar jag ;) Bloggar ytterst lite innan jul nu men senare tror jag det blir mycket bättre <3 
Garvade nästan på bilden... Men bar upp min nya klänning som även är min nyårsklänning ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!