Still love...

Normalt att en tonåring på 16 år börjar gråta framför VS Fashion Show S/S 2013
Precis det jag gjorde nyss... Började gråta, ingen aning om varför.. Gissar att det bara vart för mycket idag :/<3 
pratade även med Bella nyss, stackarn var så trött, min lilla snutte <3
Ska mysa ner mig i sängen snart, sitter just nu framför spegeln med datorn i knät, hörlurar och myskläder på och bara chillar :) 
Failade stort på uppvisningen men annars gick det superbra :) tror även jag ska dansa två kurser nästa termin ;) 
Mer om det senare ;) 
annars då? Vill sätta mig och nörda Minecraft nu men jag har verkligen ingen ork :P Ska fixa lite till bloggen osv. för imorgon blir jag borta nästintill hela dagen på konfirmandundervisning + gudtjänst :) 
Får la se hur mycket jag egentligen orkar med, börjar må sämre, ingen jävla aning om varför. Känns för perfekt, hela köret. 
 
24 dagar kvar tills jag sitter på tåget, bort från all skit, allt som trycker ner mig. Hem till syster, hem till familj nummer två, hem till friheten <3 

Även bara 6 dagar kvar tills jag tar en mysig gul buss mot en stad lite sydväst om Uppsala tillsammans med min grek, kommer bli så jäkla grymt att träffa allt folk jag har saknat. Folket som förstår mig, folket som får mig känna mig älskad (finns många fler än bara dem, oroa er inte) och framför allt folket jag saknar allt för mycket om dagarna <3 
 
Eftersom 2012 sakta men säkert är påväg mot sitt slut ska jag skaffa en ny kategori här, som jag döper till 2012, där kommer all sammanfattning för året 2012 finnas :) Den första januari 2013 släpps den nya designen och lite nytt koncept på bloggen, håll ut :) Även då firar bloggen 1 år :D 
 
Nu tror jag att jag ska vila/sova så hörs vi väl någongång snart (imorgon) <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!