Sometimes it's good to break the rules

Ojoj shame on me... 
Inte bloggat så mycket idag.. Men beror på att jag faktiskt lagt ner största delen av "kvällen" på skype med Bella och designandet av bloggen, vilket numera är officiellt klart ^^ Så himla taggad på att lägga ut den men det får bli på bloggens ettårs dag, vilket är första januari! :D 
Nu sitter jag och bygger danskoreografier i mitt huvud... Vill kunna dansa som jag kunde förr, vill få sätta ihop koreografier på is och på mark.. Varför försvann mitt jävla intresse?! :( Känner mig som världens idiot när jag inte längre dansar eller åker :/ Fast dansar gör jag iof men inte street eller balett... De två danser jag började på när jag var 5 och slutade på när jag fyllde 12... Fan ta mig! 
Funderar på att börja street igen... Gå Bollywood, Orientalisk Saidi och Street nästa termin... Vetefan om jag hinner med det dock.. Har skola och skit att sköta :) 
Ska strax lägga mig och kolla på Step Up 2: The streets, Kollade på den första under dagen idag och nu är det dags för andra ;) Älskar att jag aldrig tänkte på att det var Channing Tatum  som spelade huvudrollen fram tills idag och då dog jag inombords <3 haha... 
Har så jävla mycket att göra i skolan nu också innan lovet så det skrämmer mig... Kommer därför inte blogga så värst mycket nu denhär veckan, bara så ni vet <3 Dessutom fuckade blogg.se appen ur så kunde inte uppdatera från mobilen heller ;/ 
Lyssnar på alla soundtracks från Step Up filmerna nu också.. Planerar även resten av året och vad jag ska packa ner med till Bella... Funderar på att köpa gitarrskydd och dra med baby star trotts allt :P Och för er som inte fattar är min gitarr döpt till "Baby Star" varför vet jag inte :) 
Ska nog trotts allt lägga mig nu, puss, kram godnatt <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!