September 2012 ♥

 Green Day släppte videon till "Kill the DJ" det var även den tiden jag tyckte Billie J var het (okej han är ganska snygg fortfarande menmen...) 
 
Började rolla med Bella igen :D Det var nog en av höjdpunkterna denna månad.. 
 Gjorde även mitt längsta videoinlägg i bloggens historia xD Massa shit-talk om ALLT! xD 
 
La mig klockan 18 en kväll för att vakna vid 3 och kolla på VMA's och plugga xD Lyckades faktiskt vakna i tid sen och åka till skolan, inga större problem ^^ 
Kom även på att jag borde synas på $ sedlar i USA :D 
 
Var med skönaste på Kulturnatten :D 
Drog till skrotcentralen, lyssnade på "Sarracenia" och bara hängde, sen blev det stan och Medeltida tornspel :D 
 
Hade någon "programdag" i skolan vilket gjorde att vi spenderade dagen på ett programmeringslabb och byggde/programmerade egna robotar av lego :D Sjukt kul var det, lärde även känna Elwira bättre den dagen ^^
 
Åt på Tacobar med Anna och Emma (som jag saknar dessa brudar, måste ta och göra om det snart) 
 
Gjorde ett "syster" armband/halsband som jag skickade till Bella <3 
'
 
Åkte till Stockholm och spenderade helgen där :) Hände inte så mycket. Böt även program till Sam på fredagen innan jag åkte ^^ Var även på musikalen "Jesus Christ Superstar" med Konfirmanderna + ledare :) 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: ▲ S A N N A

cool blogg :)

Svar: Tack ! :)
Elizaveta Komarova

2012-12-29 @ 15:41:40
URL: http://almasannaperssons.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!