Oktober 2012 ♥

FICK EN MACBOOK :D Haha.. böt ju till Sam så fick en mac, först en lånemac förståss menmen ;) 
Bröt ihop totalt.. Helt utan anledning.. 
Fick en tv av bror bara för att han tyckte synd om mig (?) 
 
Skrev min historia på bloggen.. En massa slaffs, men tyvärr sanningen <3 Inlägget hittar ni skrivet den 13 oktober 2012 <3 
 
Datorn blev rosa :D Dock är den tillbaka i sitt "normala" skick nu xD 
 
Var halloween i skolan så jag klädde ut mig till en krambjörn ;D 
 
Åkte på ett konfaläger i Stjärnholm, var riktigt kul!
Efter lägret började höstlovet = Ello lever i stockholm :D 
Åt på Kamarina med Dimitra och hennes underbara familj, RULLADE hem <3 
Köpte min första sak inne på Hollister och fick ett ragg som va 10 år äldre.. :3
Typ det som hände i Oktober, världens kortaste sammanfattning :P 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!