November 2012 ♥

Okej... Började november med att få hjärnskakning ^^ Och även "fira" att jag känt Bella i 1 år :D 
 
Renoverade mitt rum så jag fick ett nytt "New York" tema i rummet istället, blev sjukt nöjd med det ^^
 
Låg inne på akuten, men inte sov över utan mer från 10 till 22 så mer eller mindre 12 timmar, två dagar senare var jag inne igen ._. 
 
Kollade på EMA's som sändes kvällstid (tack och lov), JB kammade hem 3/4 priser så var ju riktigt jävla nöjd ^^
 
Ställde mig åter på skridskor, dock bara hobbymässigt, fortsätter att åka lite då och då också ^^
 
Skrev den underbara "Fotspår i sanden"  på bloggen :3 

En natt hade en man en dröm. Han drömde att
 han gick längs en strand tillsammans med Gud.
På himlen trädde plötsligt händelser från hans liv fram.
Han märkte att vid varje period i livet fanns
spår i sanden av två par fötter:
Det ena spåret var hans, det andra var Guds.

När den sista delen av hans liv framträdde,
såg han tillbaka på fotspåren i sanden. Då såg han
att många gånger under sin levnads vandring fanns
det bara ett par fotspår. Han märkte också att
detta inträffade under hans mest ensamma
och svåra perioder av sitt liv.

Han frågade Gud om detta, “Herre, du sa att du
aldrig skulle överge mig utan gå vid min sida hela vägen.
Men under de allra svåraste tiderna i mitt liv
har det funnits bara ett par fotspår. Jag kan inte förstå,
att du lämnade mig när jag behövde dig mest.”

Herren svarade: Jag skulle aldrig lämna dig under
tider av prövningar och lidande.
När du såg bara ett par fotspår – då bar jag dig

 

Köpte biljett till Lana Del Rey som jag ska se live med Oscar och massa folk ^^
 
Började på ett helt nytt roll med Bella (vilket fortsätter än idag), nya karaktärer, ny handling, nya namn. You name it ;) 
 
Sa att jag aldrig i mitt liv skulle göra S&I challenge men slutade med att både jag och Bella gjorde det, hade dock bara film på bella ;) 
 
 Hittade en GRYM text på Tumblr (vilket även numera är min drog) 
When I was younger........ I'd put my arms in my shirt and told people I lost my arms. Would restart the video game whenever I knew I was going to lose. Slept with all the stuffed animals as a child so none of them got offended..Had that one pen with 4 colors, and tried to push all the buttons at once. Poured soda into the cap and acting like I were taking shots. The hardest decision was choosing which Nintendo game to play. Waited behind a door to scare someone, then leaving because they're taking too long to come out or you had to pee. Faked being asleep, so I could be carried to bed. Used to think that the moon followed my car. Watching two drops of rain roll down window and pretending it was a race. Went on the computer just to use Paint. The only thing i had to take care of was a Tamagotchi. The only 'fake' friends i had were invisible ones . I used to sing in the shower. (Now? I make life decisions in there now). Swallowed a fruit seed I was scared to death that a tree was going to grow in my tummy. Getting a bruised knees heals better than a broken heart. Remember when we were kids and couldn't wait to grow up...what the hell were we thinking?
 

Jag var på middag + bowling kväll med KU, hade grymt, verkligen <3 Bilden tagen samma dag ;) 
 
Såg Breaking Dawn Part 2 :D Grät som fan och skrattade som fan <3 
 
Dimitra var med en dag med oss i min klass :D Hade en grym dag ^^ Även Påvel var med för första gången ^^
 
Gjorde min första GIF och startade även en frågestund på bloggen ^^
 
Gjorde ett inlägg med grymt snygga killar :3 Dregglar fortfarande (a) 
 
 
Läste BIBELN ett tag xD Nej men ärligt, visa ord ju ^^
10 This is what the Lord says: “When seventy years are completed for Babylon, I will come to you and fulfill my good promise to bring you back to this place.11"For I know the plans I have for you,” declares the Lord, “plans to prosperyou and not to harm you, plans to give you hope and a future."
 
Var på födelsedagskalas hos Brorsdottern ;) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!