Man är ju som man är då...

Tja! Står ute och väntar på försenad buss 11... Smart som man är valde man även Converse idag.. Vilket kan vara ett av de hemskaste valen i dagsläget... Halt överallt, kallt. Dock är mina inte så blöta än då dem är i skinn men ändå..:p
Kallt som satan är det också... Men ska inte klaga fan... Alla ville ha snö och nu fick dem det :)
Önskar ibland att jag var vampyr... Alltså en sån som i twilight... Coolt som fan att inte frysa, förflytta nig snabbt och inte behöva tänka på något som mat, andning, vad man fryser och inte fryser i.. :) Menmen ;) vill kunna gå klädd som på bilden året om :D

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!